Sol inne sol ute sol i hjärtat sol i sinnet ...

Härliga Söndag solen kom tillslut snöat som bara den här på morgonen och de måste då börjat redan i natt med tanke på hur mycket snö de var på bilarna. Emil har varit och kört Matilda till sin bästa kompis på morgonen dom skulle tabba( bada i badtunna ute och rulla i snön) ha ha dom är inte klok lät ju inte allt för varmt men barn är barn och inget är omöjligt när de handlar om dom..

Albin sover ute i vagnen och får dra in lite friskluft här ute i skogen så han får lättare att andas denna förkylning verkar aldrig ge sig, nu har jag och Emil även åkt dit ingen smak eller lukt har man så tråkigt man har ju då inte någon matlust direkt känns som att tugga luft..

Nu sitter jag och inväntar att min stor kille Axel ska komma hem han har ju varit borta hela helgen då han åkt till farmor och till stugan och de har gillats:) grillat och varit ute, igår hade han visst åkt pulka i en backe hela dagen kan gissa att han sovit sött efter en full dag med spring i benen..

Ska hämta Matilda kl fyra från Emma och då sticker jag och sessan till Älvsbyn en sväng måste handla lite, ska även se om jag hittar någon rolig färg att damma in i mitt underhår är så sugen på hitta någon nyans i kopparbrunt, så hoppas jag hittar något jag tycker om för då ska älsko få hjälpa mig ikväll att vara frisör HIHI för behöver någon som hjälper mig att plocka upp allt hår så jag kan färga inte de lättaste med detta hårsvall:P

Nedräkningen har börjat längtar sååå tills jag och Tess sticker till Ikea på Lördag ska bli så roligt få fara iväg hemifrån och få egen tid och så klart nice att få umgås med bästa Tess i lugn och ro.. Så se upp för två shopping galna mammor lär ju sprättas pengar när två som är mer vild än tam släppts fria i paradiset:)

Då var de väl dags att gå se om min son vill vakna, inte för att jag tänkt väcka han men iaf se så han inte vaknat medans jag suttit och bloggat en massa gojja..

Tjo fadderittan fyra fingrar i f...an,
om inte tummen varit hela handen farit.

Ha ha vet att jag inte är normal, men har aldrig påstått nå annat..

HEJ RÅÅÅ!!


Kommentarer
Postat av: Tess

HAHA du är ju slut i huvvet:) Men det är ju därför du e så bra:) Jag längar ihjäl mig till lördag. Mamma min hade magsjuka idag, men det är bra så hon har gjort bort de tills på lördag:)

2011-03-13 @ 14:24:07
URL: http://tesseriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0