Söt som en anka...

Torsdag redan dagar/veckorna rusar iväg så nu är det bara en dag kvar av de här sporlovet som vi planderat att göra massa mys och roligheter, men de blev inget av då Lilleman blev sjuk nå ja vi får sikta in oss på påsklovet som är om drygt sex veckor om jag inte minns fel, då är de nog full snösmälltning och riktigt härliga tider!

Igår sprang bara dagen förbi åkte hemifrån kl tio och kom hem halv fem.. Säger då de tacka vet jag barnavdelnngen kmmer aldrig mer åka med barnen till Vc dom kan inte ett skig.. Kände mig så sjukt nöjd när jag gick ut därifrån efter besöket med Albin kände mig verkligen trygg, dom var verkligen kunniga i sin sak kollade igenom han från topp till tå, fick även hem en ny inhalations behållare så jag kan inhalera han hemma själv såå jäkla söt den var så nu ser han ut som en söt liten anka när han inhalerar fått premiär använda den nu på morgonen..

Hoppas på att förkylningen försvinner fort men hm känner av själv lite i halsen och det täpper i näsan och inget förvånar mig om jag nu också får de:/ men har man en liten som snorar hostar och nyser på en hela dagar så vore konstigt annars..

Nu ska jag ge lite tid till min son som vill leka här på golvet sen dags att göra ett ryck här hemma när det inte vart gjort nått igår då jag var borta hela dagen..

Bjuder på en bild på vår söta lilla anka, men desto sötare när han har den på och inhalerar:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0