SPORTLOV!!!

Fredag veckan bästa dag för alla eller kanske bara för mig:P vart en tidig morgon på långnäsvägen idag 05.55 vaknade jag av en glad kille som stod i sängen och surrade för fullt men en härlig blöja full med bajs. Puh kände mig verkligen inte ladda att byta bajs men yrvaken fick man yra till badrummet, men när man ser en glad liten kille så vaknar man till liv gode fort. Strax så var storebror vaken och storasyster likaså, just skickat hon med taxin till skolan sen när hon kommer hem så har vi SPORTLOV så skönt hoppas verkligen på go väder kommande veckan!

Strax dags för Albin att inta sin gröt tänkte själv slänga ihop en bulldeg ska inte vara så seriös och baka bullar om ni tror, ne blir min traditonella bulla i långpanna den är bäst MUMMA så gott. Tyvärr så ska den sparas för jag fyller ju år nästa helg ska sparas till släkten för ni vet släkten är ju värst :)

Sen är det nog dags för lunch till Axel och lilleman efter den är intagen beger vi oss ut i go vädret så jag hinner göra stallet medans lilleman sover och Axel är ute och leker. Blir nog en sväng till stan då Emil kommer hem måste ju handla nå gott till fredagsmys så vi kan ha mysss framför Lets dance!!

Ne fy för världens tråkigaste inlägg bjuder på några bilder om hur de kan se ut när man åker skidor! Så då vet ni hur vårat sporlov kommer se ut:)








Slutet gått allting gått:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0