Utflykt..

Då var de Tisdag jag vill verkligen att dagarna ska gå fortare och att de ska bli lördag.. Ska sätta mig och göra en inköpslista på allt jag ska handla, känner mig precis som ett barn verkligen förväntansfull ..

Blir en lite utflykt för mig och små grabbarna idag svårt less på att bara sitta inne och snora, så vi ska strax börja göra oss färdiga och glida mot pite blir dollar och sen en sväng och handla lite.. Hatar verkligen att laga mat när de är halv tomt i alla skåp så nu ska de fyllas lite iaf, tänkte åka och stor handla på Fredag i lugn och ro då älsko kommit hem från jobbet perfekt då han alltid slutar tidigt på fredagar.

Även Axel har drabbats av den härliga förkylning men lika är väl att alla gör bort den direkt så är de gjort! Så blev inte något dagis för han idag som han verkligen ville åka till men förstår han inte kul bara vara hemma med mamma och lillebror han vill ju leka av sig med sina vänner.. Känner mig svårt less själv på förkylningen har varit utan lukt och smaksinne nu i fyra dagar och fortfarande har det inte blivit bättre så kan ju inte påstå att man har någon matlust precis, nå nu får de vara färdig gnällt för denna gång finns dom som har de mycket värre än en liten sketen förkylning..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0