Vinst ikväll tack..

just kört dom stora barnen till skolan/dagis som vanligt så ser mina dagar lika ut man är som en taxi fram och tillbaka.. Nu ska jag försöka sätta Albin i sin säng med leksaker så jag kan ta mig en dusch, hade varit perfekt tid att får göra bort de nu när jag måste hämta Axel från dagis halv två så är bara göra ett försök och hoppas på att han ska vara nöjd..

Ikväll bär de av på hockey med Tess ska bli super trevligt många år sen jag varit på en match sist så nu är det dags, tackar älsko som fixat biljetterna<3 Och klart vi hoppas på STORVINST ikväll då så ge mig ett L ge mig ett U ge mig ett L ge mig ett E ge mig ett Å vad blir de då LULEÅ!!!!

Ne om jag skulle ge duschen ett försök hade varit nice och få göra bort de nu eftersom resten av den här dagen är fullspäckad med massa måsten och framför allt så måste jag sticka mot town så fort älsko kommer hem så jag slipper stressa..

KOM IGEN LULEÅ!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0