Äntligen sol!!

Solen lyste in i sovrummet på morgonen då Albin stod upp i sängen och tyckte mamma skulle stiga upp kl 06.15 så då var det lätt att sitga upp även fast jag gärna hade sovit någon timme till för var en hel del grus i ögonen kan jag säga:P


Skickade Matilda med taxin till skolan och sen gick vi på prommis jag och grabbarna självklart var ju Zally med. Vi gick runt Arnemark och stannade till vid pölen så Axel fick leka en stund innan vi traskade vidare.. Solen brännde stundvis då det var vindstilla så njöt det gjorde jag..

Sen när vi kom hem vaknade Albin men hade ändå sovit bra två timmar blåste han iväg, nu har jag hunnit plocka och diska här, tagit fram en kyckling som jag ska mumsa ikväll övriga familjen blir det köttbullar och makaroner för.

Nu kom min stora tjej hem från skolan så nu ska jag se vad hon har med sig, dom har ju fått tömma deras bänkar idag fatta bara fem skoldagar kvar sen har dom sommarlov de närmar sig med stormsteg!!

Nå nu ska jag prata med min sessa och sen ta ett varv med draken innan jag tänker slå ner röven i soffan en stund  innan plikten vid diskbänken kallar då middan ska lagas!

Hejpa hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0