ÄNTLIGEN!!!!

ÄNTLIGEN har vi fått tillbaka internet har varit utan sen Lördag då åskan slog ut de!! Sjukt vad beroende av datorn man är alltså..

Hat väl inte hänt allt för mycket sen jag bloggade sist, mitt liv ser ut som vanligt med alla måsten har fått kämpa nu i en vecka för har verkligen stått still på vågen gaaah! Men på morgnen hade jag gått ner över natten härligt får hoppas de börjar röra på sig igen!

Nu ska jag äta min sena lunch så jag får nått i magen fast känner mig inte hungrig men måste ju äta lite iaf så har värmt bacongratäng min favorit som jag gjorde igår MUMS!!

Trist väder är de verkligen hoppas på att de drar bort stormar och är mulet kommer väl nå regn snart så hoppas på att inte åskan kommer och slår ut internet igen får passa på att använda det nu vet ju inte när de försvinner igen:P

Nå nu äta lite så kistan får nått att arbeta med!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0