Bara inte orkat..

Ja exakt har bara inte orkat knappara i bloggen nått men nu måste jag väl lyckas få ner några rader.. Jag är så glad äntligen börjar mina fötter hela efter ALLA jävla skavsår men har lite kvar bakom ena hälen men kan äntligen använda mina nya skor utan större bekymmer ÄNTLIGEN!!

Imorgon åker Matilda och Axel till stugan med farmor över helgen så då blir vi ju då själv igen kan vi kalla de för Albin är ju så enkel så är som att vara barnfri:P

Få se vad helgen har att erbjuda blir nog Luleå en sväng på Lördag och hitta på nått känner verkligen att jag vill åka hemifrån och göra nått..

Ne nu orkar jag inte knappara här nå mer ska gå och packa barnens väskor så har jag de gjort!! Sen en skön dusch..

Heeejs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0