Bläää

Jag säger bara bläää så känns de idag tråkigt väder och jag har ingen ork eller lust till något, skulle gå promma på morgonen men kände när jag gick i väg att min kropp verkligen sa ifrån kanske var dags att ta en vilodag känns verkligen som de så promma bara en bit så Albin skulle somna och sen vände jag hem, man kanske ska lyssna på sin kropp ibland?! Så nu får de bli en lugn dag idag..

Känner mig så seg har massor jag skulle behöva göra här hemma men kommer mig inte igång med nå bara slöar i soffan, men ska jag erkänna så är de jävligt skönt och i detta pissväder och nu tänker jag ha en sån här dag mina måsten får vänta tills ikväll eller imorgon jag vet att jag överlever om jag inte håller igång som en idiot alla dagar:P

Ha ha på tal om nå annat så står Albin som klistrad framför tv´n de är ju dagens visa på barnkanalen och han älskar när dom sjunger så han står och försöker ta på dom genom tv´n så söt:) Då var de väl dags ge han lite lunch innan vi måste åka hämta Matilda och Axel från sitt fast de är först halv två..

Hm den vanliga frågan vad blir det till middag idag då?? ja de får bli en senare fråga för nu ge Albin lunch..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0