Ena dagen är inte den andra lik..

Ja då har halva den här dagen sprungit iväg och ena dagen är inte den andra lik, igår var jag inte alls på humör var totalt slut i kroppen och hade ingen energi till nått alls var så sjukt trött i hela kroppen.. Idag har de varit helt tvärtom vaknade tidigt och var full av energi och har hunnit med massor innan jag var tvungen hämta Axel från dagis..

Började morgonen som vanligt att fixa barnen klar för sitt dagliga sen hem och gröta Albin som vanligt och sen ut på hurtten som vanligt sen har jag hunnit diska tvätta dammsuga och lite där till innan Albin vakna och det var dags att luncha han och sen hämta Axel från dagis..

Nu sitter jag bara ner med barnen här i vardagsrummet och ser lite barntv skönt att andas en stund, ska strax börja med middagen så har jag gjort bort att förbereda den så de är klart att äta då älsko kommer hem.. Blir en solning för min del ikväll då alla måsten är gjorda och barnen har hoppat i säng om jag nu inte smiter tidigare, men är som skönt fara iväg när dom somnat och kvällen är fixad hemma.

Nu kom just min sessa hem från skolan dom har haft sista badet idag för terminen fatta härligt sommarlovet närmar sig med stormsteg JIIHOOO.. Fick just hem papper om utvecklingsamtal på både skola och dagis tur att jag fick samma dag med både Matilda och Axel så har jag det gjort på samma dag, t om tider direkt efter varandra härligt:P Få se hur de går att ha med sig Albin på samtalen han lär ju bli less att sitta still men de löser sig nog..

Ja nu känner jag att de är färdig bloggat för denna gång, har en liten son som LUKTAR som en hel karl i sin byxa så har nog nå roligt att byta nu:P

Nå nu gå byta BAJJJJS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0