Fin besök..

Fin besök från Kalix har vi haft idag trevligt värre Sandra med familj och så har våran egen Sebbe också varit med.. Dom åkte väl hem för en timme sen men är ju inte länge tills vi ses igen då vi ska på besök till kalix till helgen eller i slutet på veckan..

Hur ska man göra när man längtar till något och är precis som ett barn när det är julafton, hm dessa veckor fram till Juli kommer vara som ett helt år för jag längtar såååå!! Men jag får bita ihop tänker skriva ut de när allt är klart och bestämt om de inte blir ändrade planer:P men det hoppas jag verkligen inte att det blir!

Nu har jag just kokat mig några ägg som jag ska trycka kommer väl vara som en höna snart efter alla ägg jag trycker i mig.. Jag och Zally tog oss en hurtt på morgonen var tidigt i farten lovar att vi var själv som rörde på dököttet, halv nio på morgonen och i spöregn men född tjurig alltid tjurig men måste säga ingen har väl dött av lite regn var faktiskt riktigt skönt om jag själv får säga..

Cruising är det ikväll också i Luleå många år sen var det jag var på en cruising sist tror bestämt det är tre år sen, men inte för att det lockar i detta tråkiga gråa väder så jag ska mysa ner mig i soffan under filten då barnen somnat och bara njuta av tystnaden..

Då var det väl dags att äta äggen som borde ha svalnat lite nu då så man får lite proteiner i kistan..

Puss å heeej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0