FREDAG!!

Härligt med fredag fast fy så trist med regn jag som hade tänkt sticka iväg på morgon rundan direkt jag skickat iväg Matilda med taxin, men jag avvaktar nog en stund och se om det avtar inom en timme hm annars har jag inget val då är det bara klä sig och ut och röra på sig. Jag har ju lyx idag Emil är ju ledig så skönt han jobba sent igår så därför får han vara ledig idag:) Men som vanligt då med min otur så skulle vädret vara mot mig hade varit så skönt få stiga upp och gå iväg direkt men men kan inte styra vädretsmakter..

Det är väl dags att kolla vad som står på mitt schema idag, Prommis blir de då först sen blir det mot stan en sväng måste inhandla en pressent tills Matilda ska på kalas ikävll de skulle visst vara disco i Arnemarksgården så då får hon rocka på lillröven:) Sen vill jag även grilla ikväll är svårt sugen och varit de hela veckan, så blir att inhandla nå mumsigt lutar åt grillspett fan vad gööööt alltså..

Det är härliga tider det minskar på vågen hade ytterligare gått ner 1,8kg då jag ställde mig på vågen så närmar mig sakta men säkert -10kg JIIPPIII!! Men de här är bara början tills jag är klar men skoj sätta upp små mål och nå de, första målet är ju tio kg så tre kvar tills jag nått de så bara kämpa på!! Men känner mig ändå rätt nöjd att ha gått ner 7kg på tre veckor och fyra dagar!!

Om jag skulle ta på mig nå kläder känner mig så frusen så hörs vi sen!!

Kommentarer
Postat av: Ellie

Gud va duktig du är och grattis!!! de har verkligen gett resultat för dig...då får vi ju med andra ord boka in den där tjej-kvällen snart hihi kram, kram

2011-05-06 @ 11:23:44
URL: http://najag.blogg.se/
Postat av: Ronkan

Tack:) ja men fan vore annars som jag nöter vägen varje dag:) rikligt härligt bara kämpa vidare!!

2011-05-06 @ 13:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0