Härliga Fredag!!

Ja de sitter härligt med fredag idag helgen är här SKÖNT slippa tider och alla måsten:P Kommit hem för en liten stund sen varit och hurtta min vanliga runda härligt med sol med blåste som fan så hade motvind som bara den men bra då kanske de brännde lite extra hihi.. Just nu sover Albin ute i vagnen han var vaken nästan hela vägen somnade väl en km hemifrån, men de var perfekt för nu har jag hunit göra bort en massa här inne för nu väntar jag på älsko så jag kan sticka och handla då han kommer hem.

Tar nog med mig Matilda så hon och jag kan åka i lugn och ro, skönt lämna doma andra hemma blir då grillat här ikväll jag är så sugen så satsar på grillspett idag.. Om jag hinner och tiden finns tänkte jag ta mig en hurrt ikväll för blev inte så igår känner att jag vill gå ikväll för kunde inte gå som jag ville på morgonen då Axel var med och cykla och jag måste passa han för alla jävla BILAR OCH LASTBILAR så vill ut på en egen runda.. Men annars blir de ju egen runda imorgon då jag vaknat för ska gå SJÄLV DÅ!!

Nå står still på vågen just nu gaaah men bara kämpa vidare och hoppas på att den rör sig snart och mycket:P Nej nu måste jag gå ut och se om lilleman har vaknat så jag får luncha han..

Ha en toppen fredag alla vänner och fiender där ute!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0