Hungrig..

Ja det är vad jag är väntar på att middan ska bli klar här blir det torskgratäng och wokgrönsaker för min del älsko och Albin får ju pottisar till..

Härligt med Lördag en till ledig dag innan allvaret börjar igen med rutiner och dessa tider som ska passas men snart är det sommarlov som jag längtar fyra veckor kvar JIIIIHOOO tror bestämt att jag längtar mer än barnen:) Ja när jag skriver om barnen så är dom ju i farmors stuga och kommer hem imorgon dom har det nog mysit där ute med dom kan jag tänka mig, hoppas bara på att dom sköter sig och inte har så mycket krig för sig som dom brukar ha lätt för, ni vet den så kallade syskonkärleken som ständigt kommer upp:P

Vad annars då nå händer och fötter inte så mycket som vanligt för min del jag är ju då mest hemma hemma hemma och åter hemma.. Och är jag inte hemma så är jag ju då så långt bort som på min prommis det är väl det längsta hemmifrån jag är under veckorna.. Kan inte minnas när jag varit hemifrån senast för i veckan har jag då bara kört barnen till och från skolan/dagis WOW..

Ne nu ska jag gå laga mina wokgrönsaker innan övriga maten är klar, senare blir det schlagermys med mina bästa här hemma<3 men lillskrutten hinner nog somna innan det börjat och jag hinner nog slockna innan det är slut så då går det ju jämnt upp:)

Hoppas ni alla får en super bra kväll vart ni än befinner er i vårt avlångaland..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0