Hurtta hurtta..

Morgonhurtten avklarad skönt ha de gjort känner mig slut i kroppe efter rundan vart så seg då jag kom hem.. Nu väntar jag och Matilda på att Helene ska komma hit det är hon som varit ägare till en av våra hästar Rosie som är Matildas.. Så Matilda håller på gnälla ihjäl sig om när hon kommer hon längtar så:P

Undra vad man ska hitta på till middag idag har inte en susning just nu men får väl klura på de är ju dock några timmar kvar tills den ska lagas..

Trist väder är det ute som vanligt blåser de SVIN KALLT vart är värmen??????? less på de kalla gråa men tyckte jag hörde att de skulle bli sol imorgon iaf hoppas, är så trist vara ute i det här vädret man kan ju då inte säga att man känner sig varm iaf men men sommaren kommer väl får jag hoppas, skulle väl bli lite varmare nästa vecka men det är ju en vecka bort:/ så det hinner väl ändras innan den veckan är här!! Nå det spelar nog ingen roll att jag sitter och skriver här som ett bitterfitta hjälper nog inte vad väderguden tycker så bara vänta och se:P

Söndag är verkligen min värsta dag nog för att man kan ta det lugnt men tycker ändå inte om denna dag, trist när man vet att det är måndag dagen efter och alla måsten är här igen! Men nu är det inte länge kvar till sommarlovet dom har elva dagar kvar till lovet är här gissa om det ska bli SKÖNT!!

Matilda får sommarlov 9 Juni på torsdag så är dom ledig fredagen härligt jag längtar så tills vi slipper stressa upp på morgonen och passa tider, plus att jag inte behöver väcka Albin när han sover sin skönaste sömn för att hämta dom.. Ne helt klart så behövs ett lov nu med en massa sol och bad, vi lär ju bosätta oss i pölen här i Arnemark då det är bra väder..

Nej nej nu var det väl ändå färdig bloggat för denna gång, nu ska jag gå rasta musslan känner att de trycker på i blåsan:P

Tjaoooo!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0