Känns som sommar!!

Viket väder känns verkligen som att sommaren är här men tyvärr så verkar det som att värmen bara kommit för en dag, ska även vara sol imorgon har jag hunit titta på nyheterna fast inte lika varmt men den som lever får se..

På morgonen skickade jag Matilda med taxin till skolan sen var de bara gröta Albin och ge frulle åt Axel sen drog vi ut på prommis som vanligt, alltså vilket väder de var så härligt kunna promma i linne riktigt varma vindar blåste de.. Vi gick runt Arnemark och stannade till vid våran pöl där vi brukar vara och bada på sommaren så jäkla fint det är där med grillplatser bänkar och gungor och lekställningar åt barnen ja helt enkelt perfekt är de där!! Axel fick ta en liten pause där och leka en stund samt att vi hade ju packat med festis så han var riktigt nöjd över våran prommis idag:P

Nu har Albin hunnit ta sig en liten vila han var så trött så hade inte så mycket till val än att lägga han en stund, inväntar älsko gör jag så jag kan springa ut och hänga tvätten och ta in det som redan är tort så härligt hänga ut de torkar så super fort.. Sen är det väl dags och börja med middag jag ska laga laxfile med västerbottensost.. Barnen har redan ätit sin middag så blir jag och älsko som ska avnjuta laxen..

Ja de var väl allt för denna gång känner att jag inte har så mycket att skriva då ena dagen är den andra lik händer och fötter inte så mycket annat här förutom att de rör sig åt rätt håll på vågen härliga tider!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0