LÄNGTAR!!!!!

Jag längtar så jag håll å döööö men får hoppas tiden går fort:) Allt är inte klart och bestämt ännu så berättar mer om det sen:P

Ja då var de äntligen fredag eller nästan lördag kan man ju säga, har kommit hem för en stund sen har varit och sola riktigt skönt var de frös nästan då jag låg där och halv slumra gjorde jag också..

Imorgon får vi ju besök från kalix Sandra, Benne och Sebbe ska komma på besök ska bli riktigt trevligt var länge sen. Så blir uppstigning tidigt för mig så jag hinner hurtta innan dom är här redan 09,00 skulle dom åka från kalix så vette tusan vilken tid jag ska hoppa upp men det blir nog bra iaf även om dom nu skulle hunnit komma innan jag är t bx..

Grillade ikväll riktigt gött blev de, men hade ju sån tur så precis då jag skulle börja grilla öppnade himlen sig och regnet öste ner hm blöt var jag men som tur är har man ju ett lock till grillen så det gick hur bra som helst och middan blev lyckad:)

Albin har blivit så duktig på gå! nu knallar han hela tiden ställer sig upp själv nu också och bara börjar knata söt plutten <3 så nu kan man säga att han går även fast han rammlar och måste ställa sig upp och börja om, han har gått jätte långt nu flera dagar utan att falla, idag gick han från vardagsrummet till köksbänken och från vardagsrummet till ytterdörren sååå duktig!! På söndag är han hela elva månader gaaah fatta nästa månad blir han ett år!! Ja de är ju jag som varit hemma med han hela tiden men känns verkligen inte som att han blir ett år!

Ne nu ska jag börja göra mig klar för sängen så jag orkar upp i tid imorgon..

Natti natt alla där ute...

Kommentarer
Postat av: Nathalia

ÅH va du gör mig nyfiken ! VAD längtar du f

efter :)?????

2011-05-28 @ 00:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0