Måndag hela dagen!!

Åter en ny vecka med nya möjligheter får man hoppas, Jag skulle ju ha en vilodag idag men icket gick ju de var tvungen ut på min vanliga runda på morgonen knäpp som man är:P Men för jävla skönt var de då jag kom hem och hade varit.. Axel trampade på så duktig son jag har en mil är inte illa för hans små ben och dryga sex år, men han tycker det är riktigt skoj få cykla med och få cykla iväg och inte bara hemma på gården!

Sen har vi hunnit vara iväg och handlat vilket behövdes så nu har jag snört in bacongratängen i ugnen sååå GOTT de är och så klart är de ju också lchf..

Nu väntar jag på att älsko och Matilda ska komma hem hon åkte som vanligt till en kompis efter skolan. Å vad jag längtar till sommarlovet vet att jag gnällt om det tidigare men hoppas verkligen dom är veckorna springer iväg känner att jag är less på alla måsten var eviga morgon, behövs verkligen ett lååångt och skönt lov nu skynda skynda.. Men veckorna rullar ju iväg så snart är vi där och värmen vart är den fy inte alls någon värme i luften brrr.. Men kanske bra att inte värmen kommer för fort för brukar ju sägas om våren blir jätte varm och maj månad så blir det en kall sommar, så om man ska lita på de så måste de ju bli en super sommar:)

Ne nu ta och sätta mina broccoli i vatten så dom blir klar samtidigt som gratängen jag är hungrig så ska bli riktigt gott med nå krubb i kistan..

På återseende....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0