Mjooo

Mjooo exakt så känns de fy verkligen en trist dag!! Lämnade dom stora barnen på skola/dagge på morgonen sen var de bara hem och ge Albin sin gröt för att sen ta sig ut på den vanliga rundan, kan inte minnas hur de var när jag bara hade ett barn att passa upp vad lätt de måste ha varit bara kunna stiga upp på morgonen utan en massa tider och måsten att passa innan man kan göra de man själv vill.

Måste vara hur lungt som helst med ett barn eller som jag brukar säga ett barn då vet man inte hur de är att ha barn fören man har två eller fler:P då kan man snacka om att ha barn när de är en massa som ska kommas ihåg vad de gäller tider dagis skola ja och allt vad som hör där till...

Hatar verkligen när man bara får ha dom 15 timmar/vecka på dagis då man är mammaledig eller arbetslös dagarna bara springer iväg och ska man hinna med sig själv och alla sysslor ja då får man ligga på för att hinna nå under dagen man kan då inte sitta på röven iaf, men men spelar nog ingen roll hur mycket jag stör mig på de så blir det då ingen förändring men dumt som f.n är det då iaf.

Hämtat Axel från dagis har vi hunnit och Matilda drog till en kompis och kommer hem med älsko då han slutar, Albin har just tagit sig en vila och jag ska börja förbereda middagen så den är fixad och klar tills alla är hemma..

De var väl allt för denna gång och ett bittert inlägg..

Tjaooo!!

Kommentarer
Postat av: Ellie

i bland har man rätt och vara lite bitter, kram kram =)

2011-05-03 @ 15:56:20
URL: http://najag.blogg.se/
Postat av: Ronkan

Ha ha vad bra att någon är medlidande:) kram

2011-05-03 @ 17:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0