Myssss!!

Var verkligen trist väder när jag steg upp så gjorde klar barnen till sitt och körde iväg dom, så nu tar jag och Albin bara en mysdag här inne känns som evigheter sen jag tagit det så här lugnt men känns skönt har som inte nått att göra här hemma för allt gjorde jag igår, men som vanligt så behövs det ju dammsugas och annat små plock.. Jag har just tagit fram en kyckling som jag ska laga och äta till middag tänkte göra något med wokgrönsaker få se vad jag hittar på för nå smaskigt..

Ska strax lägga lillen i säng så han får vila ser att han börjar gnida ögonen så är nog dags strax. Jag har ju helt glömt bort att skriva här i bloggen att han börjat traska:) så jäkla söt när han stapplar omkring går bättre och bättre för varje dag, han går ju inte hela tiden men ibland men mycket mellan vbordet och tvbänken och sofforna, sen ställer han sig även och går mitt på golvet brukar gå från kylskåpet till diskbänken och det är ju ändå en bra bit för han:) Säger bara puh nu blir det än mer fart här på Långnäsvägen framöver för ser redan nu att han kommer bli en som klättrar överallt..

Tänkte ta mig en prommis ikväll då älsko kommer hem för regnet skulle ju dra bort till kvällen, så känner jag för att hurtta så sticker jag en sväng då, fast jag är ju den som vill hurtta dirket från morgonen känns som att de ger mest då, även fast det säkert ger nått att gå på kvällen men vet ju själv att de ger mest på morgonen innan mat hunnit äta..

Nå nu ska jag mysa en stund framför tv´n med Albin och sen sätta han och sova lunch då ska jag själv passa på att äta min lunch i lugn och ro slippa springa runt huset med mat fulla käften för att se var han är och vad han gör:P

Hoppas på en SOLIG dag imorgon och då är de ju härliga FREDAG igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0