Snabbare än snabbast...

Ja snabbare än snabbast är just vad min minsta son är han hinner överallt och ingenstans, puh man är helt slut då han hoppar i lopplådan för natten, han klättrar både här och där och ser allt precis allt, nu är han pippi på att gå klösa lös locken på väggen till tvantennen de är hans stora favorit gaaah..

Vad har denna dag erbjudit då inte är det väl allt för mycket, började morgnen som vanligt med att köra stor barnen till sitt, sen hem så Albin fick äta sin gröt och sen bar de iväg på en låååång och skön prommis, så härligt bara gå man hinner fundera och rensa tankarna jag njuter verkligen då lillen sover i vagnen då kan man andas en stund och ha liten egen tid alltså en lugn och skön stund och komma ifrån allt hemma, för fullrulle är de då han är vaken men inte ska man klaga då vet man att allt är som det ska:P

Nu har Matilda och hennes kompis gått ut och mocka i stallet och Axel leker på golvet med Albin eller retas han tycker det är hur kul som helst få retas med sin lillebror, Albin vet verkligen vad han vill så fort Axel tar något som han vill ha så skriker han rakt ut snacka om bortskämd fy han kommer bli hemsk, men vadå minsta barnet så lite måste man ju få gulli gulla och för mig som inte ska ha nå fler barn jag bara myyyser av tiden då jag får vara hemma med han, men tyvärr så är den tiden snart slut..

Nå nu väntar jag på att älsko ska sluta och ta sig hem så jag får sticka iväg och handla, behövs verkligen fyllas på i skåpen här..

Dags att göra nå vettigt som att hänga tvätten för den häger väl sig inte själv idag heller, sen dra ett varv med draken så är de gjort för denna gång!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0