Söndag..

Lite mer än halva söndag har gått nu då och älsko har just farit med Albin och möta upp farmor i Ernäs för att hämta Matilda och Axel. Själv har jag hurtta på morgnen nu har jag hunnit diska tvätta tagit en sväng med dammsugaren plus vikt undan alla tvättade vinterkläder och fått hänga bort dom för nu vill vi ju inte ha mer snö så fram med alla sommarkläder istället:)

Satte mig just och ska fösöka få nått i magen värmde lite rester från igår så äter bara torskgratängen som den är mmm orkar inte ställa mig och göra nå grönsaker till de får jag göra till middan istället:P

Grått och trist är det ute och imorgon väntar dom regn om jag förstod de rätt:( men samtidigt bra för de behövs så gräsmattan blir grön är så brunt och trist ute nu så vatten måste komma.. Och perfekt om de regnar imorgon så jag tvingas ha en vilodag minns inte när jag haft senast om det är dryga två veckor sen så är nog dags för en vilodag, men problemet är att jag har så svårt stanna inne nu när jag väl fått in mina rutiner, och sen så har de ju varit så bra väder så varför ska jag då sitta inne när jag kan röra på mig istället har ju inte så mycket annat för mig på dagarna så är så skönt komma ut och göra nått, samtidigt så får Albin också friskluft och sussar sin lunch i vagnen så ja finns bara fördelar:)

Imorgon så står det handling på mitt schema är ett måste behövs fyllas på lite här och där.. Kan ju inte säga att de är billigt med en massa grönsaker så SJUKT dyrt de är, men nu går vi ju mot sommar och då blir ju allt grönt billagre perfekt:)

Nepp nu ska jag göra mer nytta här innan familjen är tillbaka..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0