Stresssss

Puh kan inte säga annat inte lätt att vara mamma alla dagar! Idag är en dag med en massa stress om man ska hinna med allt innan alla måsten, morgon hurtten har jag då hunnit göra kommit hem för en stund sen riktigt skönt var de iaf, och Albin sover som vanligt sött ute i vagnen men måste nog tyvärr väcka han på en stund då jag måste vara 13.15 på skolan då jag har utvecklingssamtal med Matilda och hennes fröken, sen direkt efter så har jag på dagis med Axels fröken men skönt att få göra bort det på samma dag slippa tänka på de..

Matilda är ledig idag då dom har utvecklingssamtal hela dagen lärarna med alla föräldrar så då har hon fått en läxa att göra två goda gärningar hemma och hjälpa till med nått, så hon ska mocka till hästarna sen så har hon dammsugit och varit barnvakt åt Albin medans jag körde Axel till dagis, tänkt vilken stor tjej jag har som kan vara hemma själv med minsta brorsan så härligt när hon är så pass stor mycket hjälp har jag av henne!

Puh känner mig helt uppe i varv vet inte riktigt varför men är väl för att jag vill hinna med så mycket som möjligt innan vi måste iväg, har då hunnit starta en tvätt och en disk så då är de klart tills vi är hemma igen, men måste ju hinna hänga ut skiten också men får väl göra de då jag är hemma igen kan ju inte stressa maskinen direkt:P

Sen då älsko kommer hem ska jag pysa iväg en sväng inhandla ett kraftigare foder åt Zally då hon prommar med mig så mycket så hon inte bara blir skin och ben, ska även köpa klass köttkorvar så jag kan blanda ner i hennes mat så hon får i sig nog med proteiner och fett för nu ska vi kroppsbygga hennes kropp så hon bara blir muskler ha ha fast det är hon ju redan:)

Ne skämt och sido så måste hon ha ett krafigare foder så hon inte går ner i vikt.. Hon verkligen älskar att fara ut fast idag fick hon vila hemma med Matilda då jag gick för hon behöver få någon vilodag i veckan iaf.. Gråtit bakom dörren hade hon gjort då matte gick och gissa om hon var glad då jag kom hem:)

Ja då måste jag väl gå väcka stackars Albin så han hinner lunch innan vi måste åka, inte lätt att vara mins i familjen och måsta hänga med hit dit kors och tvärs jobbigt när jag måste väcka han oftast när alla tider för hämtning mm är just i hans sov tid! SUCK!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0