Tomt igen..

Ja då var de tomt här hemma igen bara lilltrollet hemma! Axel åkte igår med faster och kusin Oscar till deras stuga och kommer hem imorgon, fått en massa bilder från dom och han är hel nöjd det körs fyrhjuling på högnivå som dom har nog riktigt skoj och han kommer att massor att berätta imorgon då han kommer hem:)

Matilda åkte precis iväg med pappa/morfar till storstan hon ville verkligen inte vara hemma och skulle  med han.. Hon kommer ju då också hem imorgon efter de dom varit på djurensdag på grans, pappa hade tagit fel på dag och trodde de var idag så han var och hämta Matilda vid kl tio och åkte dit, ha ha dom blev lite snopen då det inte var nå folk alls där och förstod då att det inte var något:P Så då får dom åka imorgon igen och hoppas på att de då är:)

Riktigt paff blev jag då på morgonen när jag skulle gå och promma och älsko följde med, men var riktigt trevligt med sällskap nog för att de inte riktigt var min dag var så trött i benen så dom kändes som bly tycket jag gick och gick men bara stod stilla så är nog dags för en vilodag imorgon kommer inte ihåg då jag vilade sista om de är över en vecka sen hm minnet bra men kort..

Ne nu ska jag ta och kila ut till älsko och Albin som är ute, dags för att starta grillen för nu ska det grillas kött och massa grönsaker gud så GOTT!! Jag har verkligen velat grilla så länge men det har inte blivit på riktigt, bara hamburgare och det räknar inte jag som någon grillning..

Så nu ut och starta grillen!!

Hoppas alla haft en toppen dag för jag känner mig verligen nöjd med min tillvaro idag LOVE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0