Börjar på allvar..

God morgon tidig uppstigning för min del idag Axel är också vaken men Albin sussar ännu kunde bara inte somna om efter de att Albin ville ha sin morgon välling, så då steg jag upp lugnt och skön med lite egen tid innan han också slår upp sina blå och det blir fullrulle här.. Axel är ju en sån stor kille nu så han sitter snällt framför tv´n så här på morgonen, Matilda dorg till sin kompis Emma igår på dagen och har sovit över där hos henne i natt så hon saknar då inte sin mor:P hon har även varit med hennes familj till deras stuga över helgen.

Igår så började jag min träning på allvar på Step in en grymt tungt pass men skönt, så härligt när man känner att man är helt slut och helst bara vill lägga sig för att man inte orkar nå mer:) Ikväll blir det också ett pass ska testa Zumban som alla säger är så skoj men svettigt... Har bokat in mig hela veckan på olika pass fram tills fredag iaf för sen är det nattjobb som väntar i helgen igen.

Helgen sprang förbi och nätterna likaså så sjukt mycket folk på stan lördagkväll/natt hade häcken full hela natten började kl fyra på eftermiddagen och körde konstant till sex morgonen där på helt sjukt vad folk alla som tokiga så fort man rullade in i stan slet och drog i bilen även fast man redan hade plockat upp en kund!

Tror att kommande lördag blir lika om jag ska vara ärlig men inte mig emot natten går fort då det är mycket att göra:)

Nu tänkte jag starta en tvätt i vanlig ordning och plocka lite här, blir en sväng till stan då vi gjort oss klara in på banken och sätta in lite pengar på konto och även byta ett par byxor åt sessan.

Blir nog Leo´s för mig och kidzen imorgon eller torsdag så om någon är sugen på hänga på så är det bara säga till??

Tjooo heeej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0