Detta hår..

Ja då var det äntligen fredag som alla längtar till hela veckan för att få vara ledig helgen, men för mig är det tvärtom jobb står på mitt schema hela denna helg men trivs med det och får vara ledig veckorna:)

Ja då var det ju detta hår sitter med blekning i skallen som strax ska sköljas ur varit mycket hår på sistone för min del färgat underhåret två gåner så nu är det mörkrött trivs bra med det och hoppas på att färgen sitter men rött brukar ju fara ut fort:(

Älsko tog barnen och stack till Pite en sväng det ska väl inhandla godis till fredagsmys skulle jag tro, fick inte så stort klartecken på vad dom skulle hitta på..

Nu ska jag ta och plocka här lite innan duschen kallar, härligt med en vilodag från allt som heter träning känner att min kropp verkligen behöver vila så nya friska tag på måndag då borde jag hunnit ladda batterierna eller blir nog ett pass på söndagkväll om jag inte är allt för död efter helgens nattjobb!

Ha en toppen helg alla där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0