Fullt ös..

Då var Tisdagen här fullt ös i vanlig ordning på Långnäsvägen dom två stora har just pyst med taxin till skolan, Albin kör omkring på sin bobby så det dånar i hela huset med då är väl allt som det ska:P

Vi ska strax ta och börja göra oss klara och invänta Jenny för en morgonrunda så skönt ta sig ut på morgonen man piggnar till och får så mycket energi som håller i sig hela dagen..

Utställningen med Dilba gick bra på lördag och hon kom tvåa mer än nöjd är jag bara lite mer träning för fröken så blir nog allt toppen, lite osäker var hon och alla stora hundar var lite obehagliga hihi men hon mognar ju med tiden så allt kommer nog bli till det bästa, men som sagt nöjd över henne är jag absolut:)

Igår var träningveckan åter igång jag och Jenny hade bokat dubbla pass på kvällen Body combat plus core dirket efter det puh tungt men ack så härligt, känner mig lite mör i benen idag men det släpper väl på morgonrundan får jag hoppas..

Nej nu ta och göra oss klar för Jenny rigner nog snart och säger att hon är på g.. Ikväll blir det Zumba sjukt skoj är de..

Ha en toppen tisdag alla där ute..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0