Ny garderob!

Ja jag har ju insett att detta med att gå ner i vikt är inte billigt, eller har ju insett det för länge sen att allt kostar grönsaker är inte billigt inte frukt heller..

Ny garderob måste jag VERKLIGEN investera mig har börjat så smått men ALLT i min garderob är alldeles för stort kanske inte är så konstigt då jag gått ner 43kg nu:) men det är svårt för mig att förstå att jag tappat så många kg och fort har det gått dessutom men det kommer väl med tiden att jag förstår det hela om inte annat märker jag ju det på kläderna iaf:P

Så som sagt en ny garderob är aktuellt nu men det kostar ju också:/ hade behövt få vinna lite pengar  men är bara packa bort dom andra kläderna som ligger i garderoben och tar plats och ska ALDRIG I MITT LIV I DOM KLÄDERNA IGEN!! Så sjukt stora dom är när man inte ens behöver öppna knapparna för att ta på sig byxorna och håller man inte i dom så åker dom ner av sig själv, men en härlig känsla när man prövar och inser hur jävla stor man varit..

Nej nu ladda inför passet ikväll strax dags att åka iväg ska invänta Jenny som jag ska åka dit med..

Ha en trevlig kväll alla där ute..

Kommentarer
Postat av: Sofia

Grymt duktig är du Veronica... hade varit skoj att träffa dig och se vilken skillnad det blivit!!!



Vi kanske kan ta en fika el nåt på stan nångång...



//Sofia

2011-11-04 @ 08:40:23
URL: http://www.freewebs.com/maxodiva
Postat av: Ronkan

Tack så mycket sofia:)



Ja det hade varit super trevligt ses var ju ett bra tag sen.

2011-11-04 @ 11:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0