Sista dagen denna vecka..

Fick mig en liten sovmorgon idag uppstigning 08.00 och det är ju godkännt iaf, ska strax börja göra barnen klara då vi ska på hälsoundersökning med Axel då han börjat sexårs så då bär det av till Öjebyn för den kontrollen hos skolsköterskan.. Ska passa på att posta ett paket när vi väl är där som jag sålt på tradera..

Gud så skönt då det är sista dagen denna vecka som älsko jobbar idag då dom är lediga imorgon skönt att han är hemma då jag själv jobbar natt helgen så då kanske jag iaf får sova någon timma längre på morgonen så natten inte blir lika tung dom sista timmarna som den brukar vara fredag till lördag morgon då jag sovit så lite och varit vaken över ett dygn då jag väl lägger huvudet på kudden och är hemma..

Blir även ett Body step pass ikväll som avslutning på denna vecka då jag tar en vilodag imorgon känns i min kropp att det behövs efter en intensiv träningsvecka med olika pass varje dag, men grymt skoj är det och ångrara inte att jag skaffat kort där för vintern.. Känns i benen att dom fått jobba på och i mina armar känner muskler i kroppen som jag inte visste fanns HIHI kallas väl så där lagomt med träningsvärk härligt:P

Skickar nog Matilda till mor/far i dag då han skulle komma hit och hälsa på för hon ville ändå dit i helgen så lika att hon får följa med han idag då så är hon väl där, för det gnälls här om att hon redan vill dit idag så är nog lugnast och enklast skicka dit henne idag..

Då var det väl dags att göra dagens nytta här i hemmet ska börja med att plocka fram laxfilé från frysen och köttfärs blir köttfärsås och spaghetti för familjen och själv lax för min del stor risk att det blir laxfilé med västerbottensost och broccoli OVANLIGT för att vara mig eller så inte:P Men det är så sjukt gott och njuter verkligen av varje tugga när jag får äta de..

Nå det var väl allt för denna gång alla bloggläsare..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0