Söndag veckans sista..

Mörkt blött grått trist även denna dag och då var söndag här då veckans sista dag, känner mig omvriden i hela kroppen då jag jobbat natt fy människan är inte gjord för att jobba natt inte som det känns i min skalle varje söndag då jag jobbat.. Kommer som aldrig till liv utan vandrar omkring halv död tills sängen kallar men tur då att måndag är som vanlig alltid då jag fått mina timmars sömn för nu känns det verkligen att jag har brist på den varan..

Min far har just åkt hem varit och lämnat hem Matilda som varit där över helgen tusen tack för det så slapp jag åka och hämta henne, sitter här och fösöker tänka ut nått att äta men har verkligen inte någon matlust alls:/ har då bokat in mig på ett träningspass ikväll men som det känns i kroppen och skallen känner jag mig inte alls motiverad men ska tvinga mig iväg iaf skönt då man väl varit och tränat!

Måste ändå in på någon affär och handla hem något att äta så när jag lika måste in till stan så kan jag ju faktiskt ta träningen på samma resa..

Albin har just slocknat i soffan med älsko då han inte sovit någon lunch så få se hur han vill sova ikväll då när det är dags för de.. Dom två stora leker i Axels rum och är syskonkärlek där inne mellan varven hör jag men då är ju allt som det ska och i vanlig ordning här på Långnäsvägen och flocken är samlad:P

Höstlovet är slut nu och plikten kallar med uppstigning imorgon då var det dags för rutinerna igen, har varit sjukt skönt med en veckas lov och inte behöva stiga upp eller tänka på tider..

Ska ta och försöka göra lite nytta här hemma men om orken finns var ju då en annan fråga..

Heeejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0