Träning träning= värk!

Just hemkommen från en skön morgonrunda tillsammans med Jenny och Albin, puh känner verkligen att man lever och att träningen sätter sina spår men kanske inte så konstigt då träningsjävulen tagit en:)

Men mår så sjukt underbart bra med mig sjäv och mitt liv just nu kan verkligen inte bli bättre så träning träning= träningvärk gånger tusen har nog att göra med att det gick hårt till igår först en morgonrunda på en mil sen dubbla träningspass på kvällen körde body combat plus core så idag har jag svårt med allt haha kan knappt röra mig:P Men blir att trotsa träningsvärken och fara på ett pass ändå ikväll.

Nu har jag just lagt Albin och sova sin lunch själv sitter jag här vid köksbordet och mumsar i mig min frukost/lunch som består av en plocksallad från kvantum så sjukt gott det är synd att det bara är så jävla dyrt! Men riktigt gott iaf så smakar det så kostar de..

Ångrar inte en sekund att jag löst träningskortet känns så sjukt bra då jag kan promma på morgonen som vanligt och sen ta mig iväg på pass på kvällen, förstår att min blogg kanske är tråkig läsa då det bara handlar om mig och min jävla träning men som sagt så ser mitt liv ut nu och jag är så nöjd med de:) Är ju även valfritt att läsa den och självklart så handar den ju om mig och mitt liv när det är min blogg och ingen annas!

Har valt att löseordskydda den hur länge det varar vet jag ej? Känns bara som att folk läser och spekulerar och sen kommenterar på sidan om och som jag sa tidigare är ju självklart att jag skriver om mig och mitt liv i min blogg så valfritt att läsa..

Nej nu äta klart och göra lite nytta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0