ZzzZzzZzz

Mitt i veckan då Onsdagen är här tidig uppstigning på långnäsvägen trodde man skulle få sova nu på morgonen då höstlovet är här men icket:/ känner att jag verkligen har brist på sömn men är det inte det ena barnen som vaknar tidigt så är det det andar eller det tredje..

Känner i min kropp att jag varit och tränat och använt muskler som jag inte brukar, träningsvärken smyger sig på sjukt ont i vaderan har jag sen jag var på stepen men skoj är det:) Igår skulle jag testa Zumban men den var tyvärr inställd så blev ett aerobicpass i stället och det gick lika bra, ikväll laddar jag för body pump så kan ju vänta mig en sju helvetes träningsvärk imorgon då jag slår upp mina blå..

Ska kicka igång dagen här nu men att starta en tvätt inte så ovanligt i detta hem plocka lite tills dom andra två vaknar, Albin åt sin morgonvälling och somnade om Matilda sussar också ännu, Axel gjorde morgon redan kvart i sex härliga tider känner att jag lever kan jag väl säga..

Nej nu gå ge han lite frulle..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0