Ähhh bara inte orkat

Åter måndag och jag och Albin är just hemkommna från en riktigt skön och lång morgonrunda, idag gick vi långa rundan runt Arnemark som är en mil var så skönt ute så vi passade på fast det är grått och trist ute men så jäkla skönt i luften iaf...

Ähhhh bara inte orkat blogga nått varit fullt upp med annat och sen har jag även jobbat natt i helgen så har bara inte haft tid eller ork att blogga nått..

Var på stan en sväng med min mor på fredag och fick mig min nya vinterjacka av min älskade mor hon köpte mig även två par stövlar TACK ÄLSKADE MAMMA finns nog inte många så är så generös som du!! Så äntligen har jag mig en ny vinterjacka och den som jag verkligen velat ha men inte haft råd till..

Ville ju ha en vit med jag ändrade och tog en svart insåg ganska snabbt att vitt för mig med djur och barn är nog inte så smart precis hade inte fått göra annat än tvätta den..

Nej nu ta tag i hemmets alla måsten men först ge Albin sin lunch och sen snöra han i säng så han får sova sin lunch..

Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0