Allt mot mig..

Åååå GAAAH känner mig så svårt jävla less allt är mot mig!! Är det inte sjukdommar som är problemet så är det VÄDRET nu pissar det ner här och blåser sitter och håller tummar och år att det ska sluta så jag kan sticka ut på en morgonrunda, hade så fint planera då Albin bara har 37,7 att jag ska bädda ner han i åkpåsen så han får sitta och mysa där medans mamma hurttar och skönt för han få friskluft så han får lättare att andas men si de går inte så länge pisset öser ner..

Men finns hopp då det ser ljusare ut nu jag sitter här startklar med kläderna på så jag bara behöver snöra på han overallen och sen sticka ut:P Nå blir det inte så får jag ta en repris från igår och gå på kvällen då älsko kommit hem..

Nu ska verkligen mina sista kg brinna bara hurtta på i fullfart tills dom är borta två ynka kg men dom är tyvärr inte så ynka när dom hänger kvar som STEN och inte vill släppa:) Nå dom far väl med tiden för jag är tjurigare än dom och det ska jag bevisa;)

Ne nu snöra på han overallen så vi kan sticka iväg för det har sluta pissa se på faaan hoppas vädret är med mig hela vägen då efter som allt verkar vara emot mit just nu!!

Ut och bränna fett och röra på fetröva JIIHHOOO äntligen börjar mina rundor komma igång igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0