Ännu inte bra!

Jaha då var det åter Måndag igen tycker jag skriver att det är måndag här i bloggen jämnt, idag äntligen har jag kunnat gå en morgonrunda pinade mig nio km men var en riktigt tung runda då jag fortfarande lider av något som kallas helvetes förkylning!! Men runt tog vi oss sist biten ville jag bara lägga mig på vägen och skrika att någon skulle komma hämta mig lillskrutt och Zally så slut var jag verkligen och har nog aldrig hänt sen jag börjat hurtta..

Axel är snorig och hes som tusan så han blir hemma tisdag onsdag iaf från skolan då dom tydligen ska ha sikforsmaran på onsdag och jag tycker inte han är i form för att springa så valt att ha han hemma så får vi se hur torsdag ser ut om det blir skola för han, Albin har också blivit snorig fast inte lika som vi hoppas det stannar så för han.

Nu blir det borra ner röven i soffan under filten har inte nå ork kvar i kroppen, sen middag påköpet och nu är barnen äntligen i säng skönt med liten egen tid!!

Nej nu börjar pengarna på bordet så ska titta på de:)

Gooo naaatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0