Äntligen i mål!!

Ja vad ska jag säga har nog inte fattat och kommer nog inte fatta heller att jag lyckas gå ner mina 40kg som jag satt som mitt mål, så sjukt underbar känsla så herre min jesus och gud och allt annat man kan kalla det:P

Kan bara konstatera att jag lyckas med det målet jag satte upp kan även tacka min fyrbentavän Zally som gett mig styrka vissa dagar då det varit tungt och en hopplös känsla, vi har nog hunnit averka många mil under dom fem och en halv månad som detta tagit men ack så UNDERBART..

Många svettdroppar har runnit ner för pannan för att kämpa bort dessa kg men fick ju dock en härlig sommar och en väldigt gooo bränna av solen då man hurttat, som jag brukar säga inte nå ont som inte har något gott med sig:) Och jag har konstatera att de ger reslutat med att vara tjurig som jag kan vara då jag bestämt mig för något;)

Men som ni säkert läst tidigare så ska jag ta bort fem kg extra men har sikta mot mitt mål först och nu är jag ju där, så dom fem kg extra jag ska ta bort får fara med tiden inte något jag nu måste kämpa svett och tårar för utan dom far då när dom far, men vet ju hur jag funkar så lär väl kämpa lite smått för dom också:P

Ja vad mer kan jag säga förutom att jag inte riktigt fattat detta själv men gladre än vad jag är idag finns det nog inte just nu! Känns så sjukt SKÖNT är allt jag kan säga och måste ge mig själv en klapp på axel JIIHHOOOOO FY FAN SÅ GRYM JAG VARIT:))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0