Blogg torka!

Måste väl försöka få ner några rader här känner att jag verkligen har blogg torka, har inte så mycket att skriva händer och fötter inte så mycket i livet vardagarna rullar på i vanlig ordning..

Ska strax kasta mig i duschen då vi måste vara kl två i storstan så lika duscha och göra bort det så jag kan fixa allt annat i lugn och ro sen.. Sessan ville till mormor/morfar i helgen så vi dumpar av henne där då vi ändå är i krokarna..

Förkylningen är kvar i kroppen ännu men betydligt bättre är jag med den jobbiga jävla hostan hänger kvar:/ men men den ger väl sig så småning om..

Har inte kunnat hurtta som jag vela och det STÖR mig som fan men får ta igen det nu då jag blivit bättre plus att vädret har ju varit si och så också men bara bra så jag hunnit kurera mig.. Vikten går ner men sakta men säkert nu men så länge det minskar är jag mer än nöjd:) 2kg kvar nu till mitt mål men tror jag ska ta bort 5kg till då jag nått de så 45 har jag sikta in mig på nu HIHI men jag får se hur det känns men som det är nu är jag helt inställd på de.. Fast dom 5kg får droppa av i den takt dom far inte något krav då jag satt min mål på 40kg och jag är mer än nöjd som gått ner de eller mja 2kg dit:)

Vill bara ta bort några kg extra så jag har i lager:P

Nej nu kasta mig in i en dusch, ha en toppen fredag alla där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0