Bränna bränna bränna...

Vilken härlig morgon att vakna upp till då jag fått sova hela natten då äntligen Albins förkylning fått bryta ut så han har lättare att andas och allt dumma snor kommer ut.. Men trött gånger tusen var jag iaf men kände mig utvilad annat än jag gjort dom senaste nättrena plus att jag jobbat natt helgen som var så har inte fått många timmars sömn sen fredag men i natt så äntligen..

Morgonen började i som vanligt att skicka Axel med taxin till skolan Matilda är hemma ännu även hon med en envis förkylning själv känner jag mig betydligt bättre förutom en envis hosta som verkligen inte vill ge sig..

Ja bränna bränna bränna är vad jag gör nu för att bli av med min kg jag har kvar som ska bort så här bränner jag eller försöker bränna det fett som ska bort går sjukt segt som ni säkert läst tidigare men vågen hade rört sig på morgonen JIPPI men kanske inte konstigt då jag dragit igång igen med hurttningen som en rivstart efter förkylningen och all vila jag varit tvungen ta pga den.. Igår fick jag ihop hela 14km totalt morgonrundan som vanligt och sen en 4km runda med Dilba på kvällen då hon också måste få göra av med sin energi och koppeltränas så inte nå ont som inte har något gott med sig:P

På morgonen har jag och Albin hunnit averka en mil då sessan fortfarande sov och Axel hade åkt iväg med taxin, härligt med sol men fy så kallt det ändå var hur ska jag klara denna vinter som fryser redan och fryser konstant även inne hm jag som inte brukar vara en sån som fryser men nu är det då så iaf:/

Så nu har jag 1,2kg kvar till målet det närmar sig sakta men säkert.. Men som jag skrivit tidigare så ska jag ta bort fem kg till då jag är klar med mitt mål känns verkligen så och nu har jag bestämt mig för att det ska bli så! Bra att ta bort lite extra men då undrar jag hur länge dom fem kg kommer ta då det går så segt nu så siktár mot mitt mål nu iaf och känns så jäkla skönt att jag snart är där, framför allt att det gått så sjukt bra fattar inte själv att jag klarat de på så kort tid för 39kg på fem och en halv månad är ju inte fyskam men då har jag kämpat för det också var eviga dag..

Har inte fuskat nått inte ätit nå godis inte en glass jävel på hela sommaren hm fattar det inte riktigt själv hur tjurig man kan vara hihi men tjurig som jag är så har de ju då gett resultat och många svettdroppar har det runnit för dessa kg inget har jag fått gratis..

Nej nu göra sysslor här hemma inläggen drar verkligen iväg då man börjar skriva..

Sol inne sol ute sol i hjärtat sol i sinnet <3


Kommentarer
Postat av: Ellie

Ska du ta bort 5 kilo till du kommer ju inte och finnas kvar!

2011-10-13 @ 23:42:22
Postat av: ronkan

Ha ha Ellie jodå nog kommer jag finnas kvar:) men bra att ta bort fem kg extra:)men sen räcker det!

2011-10-14 @ 08:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0