Fyyyyy..

Ja då har även den här dagen börjat lida mot sitt slut men allstå fyyyyy faaaan vilken tråkig dag denna har varit, svårt uttråkad och på världens sämsta humör har jag varit hela dagen så har nog i barnens öron varit världens sur morsa idag.. Ja hoppas verkligen att morgondagen blir bättre än vad den varit idag..

Dom två minsta har hoppat i sina sängar och jag ska ta och hjälpa sessan med hennes läxor, så ni som inte har barn i skolan ännu säger bara SUCK är verkligen föräldrarnas tid att sitta med dom och göra läxorna och kan inte säga att dom är lätta, kan inte minnas att jag själv hade så här svåra läxor när jag gick i trean som sessan har helt komplicerade mattetal mm.. Blir svårt less inte för att jag då måste hjälpa henne med läxorna utan för att dom är så svåra plus MYCKET läxa så mina kvällar då grabbarna gått sova består av läxläsning tills man själv ska i säng..

Ne nu ska hon få göra bort matteläxan så har hon bara svenska och engelskan kvar för denna vecka som måste göras imorgon då..

Just det jag som skulle vara ledig i helgen för att jobba hela löningshelgen si så blev det inte ut och jobba lördagnatt blir de denna helg men vadå pengar kan man ju aldrig få för mycket utav..

Nej nu läxor/ Natti natti..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0