God morgon!

God morgon! Fredag och det innebär nattjobb för mig denna helg härligt med pengar, fredagnatt är alltid tyngst att jobba då jag nästan varit vaken ett dygn då jag kommer hem och slår ner huvudet på kudden lördag går alltid mycket lättare för då har jag ju hunnit vrida på dygnet lite och inte vaknat före sju:)

Förstår mig inte på vissa som ska VARA SÅÅÅÅ DUKTIGA eller låssas iaf!! kolla snett på andra för att de dom själv gör är det bästa och så sjukt bra, jaja finns sånna överallt men tycker dom kan tala för sig själv iaf..

Igår hade jag en vilodag och till veckan börjar min träning på Step in på allvar ville inte aktivera mitt träningskort där fören måndag då jag jobbar helgen och det ska bli så grymt roligt kunna gå på pass och även använda gymmet.. Har bokat in mig på body pump på måndag så då ska det lyftas skrot hihi, ledaren där tyckte seriöst att jag skulle snöra vågen över axeln för att jag gjort mitt vad det gäller viktnedgång skönt att höra..  Så nu blir det träna lite styrke så man kanske får lite muskler men så härligt när dom har massa pass att boka in sig på blir att kombinera pass och styrke då:)

Har löst ett kort för ett halvår tills att börja med, som sagt då våren kommer tar jag mig gärna ut här i skogarna och den träningen ger MIG absolut det jag behöver då jag nått mitt mål och bara är ute för att hålla vikten, mina hundar behöver den träningen och motionen så är ju bra att slå två flugor i en smäll:P

Mina två stora hjärtan står ute och väntar på taxin och det minsta sussar sött ännu, hade gärna jag också gjort då jag får vara vaken hela natten sen men vad göra då plikten kallar och jag måste upp för att göra klar dom stor till skolan, ska strax börja platta barret så har jag en sak mindre att göra innan jag måste åka i väg mot storstan då älsko slutar..

Härligt idag då barnen kommer hem har vi HÖSTLOV  i en hel vecka så skönt slippa alla måsten från skolan med tider och läxor, så då får vi fördriva veckan med att hitta på saker och lovat Ellie att komma förbi och hälsa på så blir dit en sväng någon av dagaran..

Så det var allt för denna gång!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0