Kall morgon..

Vilken härlig morgon tempen står på -8 grader brrr kallt nu börjas det men måste säga ser så härligt ut utanför fönstret frost på gräset och solen skiner.. Axel har just åkt till skolan med taxin sessan och Albin sover sött ännu, Albins feber kom dock tillbaka igår kväll:( 39,3 innan han hoppa i säng och två i natt stod den på 39,5 hur länge ska den stanna borde ju börja vända nu tycker jag han kan ju inte gå på alvedon hur länge som helst!

Själv så laddar jag in för nattjobb 16-04.00 blir det för min del idag härligt komma ut igen hemifrån och känna lite pengar behövs verkligen..

Som svar på Ellies kommentar i förra inlägget:) Jo fem kg till ska jag ta bort då jag nått målet hihi och nog kommer jag finnas kvar:P känns att jag vill ta bort dom extra kg iaf:)

Nu medans barnen sussar sött ska jag börja platta håret här i lugn och ro tar ju dock ett tag att platta igenom detta hårsvall och han lär nog hinna vakna innan jag är klar så lär ta än längre men tur sessan är hemma och kan vara med han så jag får göra det klart.. Men nu först starta en tvätt i vanlig ordning.

Trevlig fredag på er alla där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0