Ny vecka..

Då var det åter Måndag och en ny vecka med nya möjligheter, veckan staratde ju bra med kanon väder allt går och känns så mycket lättare då solen tittar fram, men imorgon skulle det tydligen pissa ner:( men bara bra för imorgon är min vilodag så då gör det inget:P

Jag och Albin har hunnit varit på en tidig morgonrunda så härligt men lite små kyligt i skuggan men jag älskar ju att hurtta tidigt på morgonen resten av dagen går alltid som en dans efteråt för jag får så mycket positiv energi.. Nu sover skrutten lunch och jag ska ta och förbereda middagen tänkte göra köttgryta MUMS var super länge sen och broccoli ska jag äta till och dom andra ris.. Fan så härligt att skruttens feber är över och min förkylning bort dock lite envis hosta kvar men iget som stör, så skönt få igång morgonrundan igen och inte behöva sitta inne..

Nej nu ska jag ta och gå se vart mina damphundar är kan gissa längst borta på gården och busar för fulla muggar, var tvungen släppa ut dom för båda var fulla av energi då ingen av dom följde med på rundan Zally lämnade jag hemma för att hon fått gå så långt flera dagar nu så hon behövde få vila, Dilba ska jag ta den vanliga kvällsrundan med på 4km helt perfekt att ta på kvällen och hon behöver den för att göra av med sin valpenergi och koppelträning men tiden går fort och fem månader är hon nu så vi kan ju inte gå så mycket längre då hon är förliten för långprommisar ännu.. Ska börja ringträna henne inför norrbottensvackraste hund som jag ska ställa henne på den 12 november längtar ska bli så SKOJ!!

Heeejs!

Älskar att hoppa efter såpbubblor:))

Högt kan hon verkligen hoppa:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0