Rundgång

Ja då var det åter igen några dagar sen jag bloggat har verkligen haft fullt upp och inte orkat sätta mig och skriva några rader, men nu tänkte jag försöka få ihop ett inlägg iaf..

Rundgång är bara förnamnet förkylningen verkar gå laget runt här skrutten är så sjuk stackarn och ont i mammahärtat gör de:( igår hade han feber kramper och var blålila runt mun och armar och ben fick åka in och låta han inhalera cortison då han alltid blir så fruktansvärt TUNG andad när han blir förkyld så det sätter sig på luftvägarna för han, älsko fick komma hem i ilfart då jag ringde han och hade smått panik av att han bara satt och skadade och inte fick luft tror aldrig älsko tagit sig hem på tjugominuter från Ssab tidigare så det gick nog undan.. Men tur att allt slutade väl och han fick lite lättare med andningen då han fått inhalera men natten har ändå varit jobbig för han, känns som att jag inte sovit något själv då man ligger och lyssanar att han andas:(

Gjorde susen iaf då han fick mollipect eller hur det nu stavas:P så nu sussar han sin lunch och verkar bättre så hoppas på en natt med bra sömn nu..

Matilda är hemma från skolan idag då skrutten smittat henne också Axel har ju redan averkat förkylningen så som sagt går laget runt här..

Jag har just hunnit baka bullar på en liter då det äts bullar på högnivå här tycket jag bakade nyss men dom var tydligen slut redan, blir att promma ikväll då älsko kommer då jag verkligen inte tagit mig ut nått alls på över en vecka då jag själv haft denna jävla förkylning och trodde vi skulle kunna få fart på morgonrundorna nu när den släppt men icket då det vart skruttens tur, men får styra om mina rundor så jag får gå på kvällen tills han blir frisk det får gå det med!

I helgen har jag jobbat natt med mitt taxikörande var så sjukt roligt har nog aldrig tyckt att de varit så roligt som i helgen trivs som fisken i vattnet att köra åt sexans fullt upp hela tiden ingen dötid.. plus att jag har så mycket bättre betalt än innan så blir att jobba fredag natt också, sen ledig kommande helg för att jobba hela löningshelgen NICE..

Står verkligen stilla på vågen nu segt med mina två kg jag har kvar, men nu jävlar borde dom ryka när jag kan börja hurtta igen HOPPAS jag på:)

Fy vilket långt inlägg detta blev men fick ju ihop ett inlägg iaf, nu blir det att förbereda middagen ska göra köttfärsröra (viktväktar recept) så sjukt gott de är MUMMA!!

HEJS..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0