Ullunderställ!

Onsdag och mitt i veckan nu har vi bara två dagar till att ställa kl för uppstigning och sen har barnen höstlov från skolan gud så skönt det ska bli då jag är så sjukt trött när kl ringer varje morgon och plikten kallar, underbart skönt att få sova utan att ha någon tid att passa!

Jag jobbar ju då hela helgen igen natt men trivs som tusan att jobba åt sexan fullrulle hela nätter blandade körningar från att köra provsvar till sjukhuset, bud, färdtjänst, flyget och då på helgerna krogsvängen trivs verkligen..

Jag och Albin har hunnit med våran morgonrunda på 9km riktigt skönt men små kyligt på kinderna men älskar ju att hurtta ute nog för att jag nu också börjat träna på step in men ute i friska luften är det bästa.. Kan bara säga att ullunderställ är det bästa så sjukt bra och skön värmer då man är kall och kyler då man blir för varm.. Vi fick fin besök från storstan närmare sagt från Rutvik fru Ellinor Tandlund och söta Tim har varit här och just åkt hem, alltid trevligt med besök och vi har alltid så mycket att surra om:)


Albin har just hoppat i säng och sover sin sena lunch jag själv har hunnit vara till garaget och gjort upp eld i pannan så vi får värme här brrrr så kallt såg att det vara var tjugo grader inne nu och -1 ute så inte konstigt det kändes kallt här inne, men snart är det gooo värme här inne och kokande varmt vatten i kranen perfekt då jag ska damma in en till röd färg i barret ikväll då lillen somnat.. Går ju då en hel del vatten till att spola ur färgen ur detta barr så bra att jag redan nu började elda så det finn tills jag ska tvätta håret:)

Nej nu göra nytta medan han sover behövs verkligen här då man har tre små hjärtan som drar fram allt och som tyvärr alltid lämnas här överallt på bänkarna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0