Varit och farit..

puh äntligen har jag slagit ner röva i soffan framför tv´n gud så skönt efter en dag med fullrulle..

Kan ju börja att berätta att jag fått världens längsta sovmorgon på morgonen eller rättare sagt alla har fått sova väldigt länge kan inte minnas då jag sist fått sova så länge kl 10,15 slog Albin upp ögonen först och har sovit sen 18,40 på lördagkväll helt sjukt vad han sovit vaknade bara till för välling kring sju tiden.. Men kan tänka mig att det är pga att han också sovit pissigt dåligt hela veckan av hans dumma förkylning men peppar peppar så är febern borta men snor och hosta kvar men tur då att febern är borta så som den hängt sig kvar i en vecka.. Men som skrivet sjukt skönt få sova länge då jag var så seg efter fredagens nattjobb..

Hoppade snabb i kläderna och snörade skorna för att hinna ut i det helt sjukt underbara vädret, klart tog jag ju då med mig Zally så vi traskade och sprang en väldigt lååång runda idag vi fick ihop 1,2 mil och när jag kom hem kändes det som att jag kunnat gå/springa lika långt till så sjukt lätt det gick idag och inte snacka om gooo vädret som gjorde susen och tusen gånger lättare, som sagt en underbar morgonrunda..

Hoppade i en snabb dusch och så begav vi oss hela familjen även hundarna till sorstan och hämta hem Axel som varit hos mor och far hela helgen, även gammel morfar har varit där i helgen så Axel var mer än nöjd då han fått all uppmärksamhet i några dagar..

Ja nu har ju då helgen varit och farit så ny vecka imorgon med nya möjliheter ska gå sätta fram kläder till barnen så det är fixat inför skoldagen så skönt ha ett moment mindre på morgonen att tänka på..

God natt!

Mina tre underbara skruttungar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0