Äntligen äntligen!!

Åååå äntiligen äntligen kom solen allt känns genast mycket bättre och t om humöret då solen kommer fram, jag och Albin har hunnit vara på våran morgonrunda runt Borgfors riktigt härligt ute idag.. Känner mig bara lite rädd då älgjakten är igång då vi traskar vägen där som går genom skogen gick förbi slaktbodan och där var då alla jägare kanske dom fått skjuta sig någon älg:P

Nu sussar Albin sött i vagnen han slumrade just innan vi kom hem så var ju bra planerat så jag fick sitta ute på bron i lugn och ro kunna pusta ut utan att han vill ner från vagnen direkt, så nu har jag dragit han bakom husväggen i skuggan så jag kan ha koll på han från vardagsrummet.. Då han vaknar ska han få äta sin lunch och sen ska vi börja rulla mot storstan och hälsa på mor/far och samtidigt hämta hem Matilda därifrån och åka förbi farmor och hämta hem Axel också då dom kommit från stugan, så dagen idag kommer nog bara rulla på för fort då det alltid tar sin tid att åka till storstan och innan vi tagit oss hem igen men skönt kommut hemmifrån en sväng och se något annat än mitt Arnemark:)

vart en tidig kväll för mig igår däckade redan efter nio jag är så sjukt kvällstrött nu förtiden, men då klev jag ju upp redan efter sex igår morse så förstår varför jag var trött igår, men är även så andra kvällar men ändå skönt ta sig i säng tidigt för då är man utvilad ordentligt då man väl måste tvinga sig upp fast man även sovit någon timma till:P

Nej nu ska jag ta och hoppa in i en dusch så vi tar oss mot storstan så inte hela dagen drar iväg, saknar ju mina två stora barn som alltid älskar att vara på vift inte som lillebror som verkligen INTE vill vara med någon annan än mamma och pappa:) Ja men det kommer nog med tiden det också och jag njuter då jag kan ha han hemma ännu och inte behöver skola in han på dagis det hinns, Matilda började först då hon var två men stackars Axel fick börja då han var ett år och en månad.. Jag personligen tyckte det var för tidigt men vad göra när man var tvungen ut och jobba! Men nu har jag inget jobb att gå till så därför har jag han hemma varför sätta han redan på dagis när jag inte behöver? och han hinner gå på dagis så skönt ha han hemma.

Nej nu en dusch på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0