Blev inte någon idag heller..

Ja inte ovanligt att vakna upp till en morgon med regn och rusk, men var verkligen storm här på morgonen då jag vaknade blåste var ju bara förnamnet och blir extra hård vind här då vi har så stor och öppen gård, nu ligger det då en del löv här på gården överallt..

Men äntligen har regnet och blåsten dragit förbi och solen tittar fram här hoppas den stannar och att det regnat nog nu räcker och blir över..

Blev inte idag heller någon morgonrunda för mig och Albin men kanske var lika då förkylningen här verkligen satt sig i kroppen så var nog bra med en dag till att vila, men imorgon om vädret tillåter så SKA vi ut på en runda men som sagt inget springande blir det av fören förkylningen gett med sig, men som vanligt då jag åker på en förkylning så sitter den som berget innan den släpper då snackar jag flera veckor men lätta borde den ju då göra iaf.. Så håller tummarna att det är en lättare som satt sig i kroppen..

Albins sussar sin lunch nu och jag slappar och gör verkligen inte nått alls tänkte ta mig en vända med snabeldraken här starta en tvätt och baka en kanelkaka åt min älskade familj så dom har något gott att mumsa på då dom kommer hem, själv ser jag snällt på:P

Axel skulle följa en klasskompis hem efter skolan första gången han får åka till någon i klassen direkt efter skolan och inte mamma kör han (min lilla kille som blivit så stor) han surrade hela kvällen igår om Leo och att han längtade tills dom sluta imorgon och dom skulle gå hem till han, men klart han är förväntansfull och roligt få fara leka hos någon och inte alltid i sitt eget rum, blir spännande höra hur det gått då älsko kommer hem är ju han som hämtar han efter jobbet:)

Nej nu gå rasta musen det trycker på sen göra lite nytta här innan lilltrollet vaknar igen..

Tjoooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0