Blöt blötare blötast...

Är huvudet dumt får kroppen lida men å andra sidan så har ju inte någon dött av lite regn, måste själv säga att det var riktigt härligt ta sig ut på en runda i regnet Albin har som vanligt suttit i joggingvagnen och lekt med regnskyddet på.. Men som sagt jag var ju då genom blöt då jag väl var hemma efter 9km kunde jämföra mig med en skurtrasa varje klädesplagg kunde vridas ur t om trosorna var genom blöta men men det var den rundan och som sagt riktigt härligt iaf..

Vågen har verklige stått stilla nu så jag får verkligen kämpa för dom sista kilona nu men på morgonen hade den rört på sig ett kg mindre härliga tider så nu har jag gått ner 34 JIIHOO får vara glad nu för varje kg som försvinner då det går väldigt SEGT att få bort dom när kroppen tar från sitt eget:P så 6 kg kvar nu till mitt mål på 40 kg få se om jag är nöjd då men känner jag mig själv så tar jag väl bort några kg till, fast vill ju då samtidigt inte bli något vandrande benrangel inte så snyggt i mina ögon iaf.. Älsko tycker det räcker nu likaså min mor och svärmor men inte jag, vill ta bort några kg extra och det är ju inte någon skada bättre nått kg för mycket istället för något kg för lite.. Och är det då så kan jag ju äta upp mig något kg om jag känner för de..

Nu har jag just lagt Albin så han får sova sin lunch innan dom stora kommer från skolan tänkte så han får sova färdigt i lugn och ro innan dom kommer då det alltid brukar vara syskonkärlek på högnivå här och då blir han störd i sin sömn och grinig då han inte fått sova klart när han blivit väckt..

undra om jag skulle ta och koka några ägg och äta under tiden han sover skönt få sitta ner i lugn och ro slippa springa runt med ägg fullt truten för att se vad han pysslar med då klättra är hans stora favorit, vardagsrummet är ju då det bästa på bordet och upp på fönsterbrädan och riva ut blomjord gaaah, så är nog en bra idé att koka och äta nu då..

Hästarna har fått sin lunch ute också så undra vad vi ska hitta på sen förbereder nog middagen iaf.

Nej nu koka ägg..


Kommentarer
Postat av: Emma

Jäkla vad duktig du är!!

Kör du någon speciell "diet"?? :)

2011-09-14 @ 22:13:00
URL: http://emmastromback.blogg.se/
Postat av: Ronkan

Hej och tack:)Jo jag har kört Lchf ett tag men nu kör jag på mitt eget sätt man lär ju sig vad man kan äta och inte:)

2011-09-15 @ 11:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0