Ikea - Luleå

Äntligen en dag som det inte regnat och solen t om har visat sig en stund till och från hela dagen, var tveksam på morgnen om jag skulle ta mig ut på morgonrundan men klädde på Albin och jag verkligen sögs ut tänkte vad fan kommer det regn så kommer det jag dör ju inte och gjord av socker är jag ju då inte heller även fast jag är nog söööt HIHI! Men vi hade ju då verkligen tur för under tiden så kom ju solen fram mer och mer vart ju ändå en bra dag utan regn och mycket sol även fast det nu böjrar mulna igen mer, ska ju tydligen komma regn igen..

Ja JIIHHOOO tordde inte der var sant då jag läste tidningen och jag såg rubriken Ikea till Luleå var tvungen läsa det två gånger, fan så nice och nära man kommer ha fast som jag fattade så är det ju då några år tills det ska vara klart.. Men samtidigt tycker jag det är bra att det är i happis så jäkla kul få åka iväg över en dag och ta sig en liten utflykt från hemmet och bara strosa runt där då det även finns andra butiker som också lockar en.. Men inte klagar jag om det kommer till Luleå också men inte samma sak för då lär man ju springa in där titt som tätt det som är roligt med happis är ju att man får planera och längta tills man tar sig iväg:P

Ja men nog skrivet om Ikea då! Nu håller jag på laga korvstroganoff till min älskade familj själv tänker jag äta någon mumsig sallad, tror jag ska göra en kebabsallad steka nå kebabkött och gör en god sallad och lite gräddfil till, tyckte det lät ganska så mumsigt.. Och jag vet hur mumsigt det var då vi var och åt på kebabhuset med Nathalia och Simon då åt jag en kebabsallad där och det var sjukt gott så lutar nog mot det för min del ikväll..

Nej nu ska jag gå se till maten och vad min minsta son har för sig då det är så tyst i vardagsrummet man har ju då lärt sig att när det är tyst händer och fötter det mycket saker iaf i detta hus:)

Hej svejs!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0