JAHHAAAA!!

Jahhaaaa vad ovanligt att det regnar, hade tänkt åka iväg och slösa pengar innan barnen slutar men inväntar Axel så jag slipper stressa för att passa upp han då han kommer hem med taxin, så passade på att lägga Albin att sova sin lunch nu så har han hunnit sova då han kommer med taxin så vi kan sticka iväg..

Har sålt massa barnkläder på tradera perfekt med exta pengar då det bär av till Happis i helgen, så ska passa på att skicka iväg alla paketen då vi åker till stan så har jag det gjort..

Varit en orolig natt här på långnäsvägen Albin har bökat och stökat tror det är tänder på g igen och det har ploppat upp någon tand där bak har jag sett, så handlar om väldigt lööösa bajs blöjor nu stackarn, men ingen feber som tur är men väldigt konstigt då han spydde i natt vet inte vad man ska kalla det men torrspydde typ som att han hade något i halsen som han ville ha upp, greps ju givitvis av panik och slet upp stackarn och böjde han fram för fick för mig att det var något fel på hans tutte och trodde den gått sönder så han höll på kvävas gaaah som tur var så var ju då tutten hel och fin givetvis, men rädd som man blir hinner man ju då fantisera ihop det mesta:P

Men spydde upp torra små potatis bitar som  han ätit till luch hm väldigt konstigt då det var torrt och abslolut inte nå vätska i det som det är normalt när man spyr så en väldigt konstig gåta de där men natten på långnäsvägen..

Känner mig trött och väldigt seg idag sängen var ovanligt skön på morgonen men fick svaret direkt jag steg upp och tittade ut genom fönstret:/ Idag kör vi på en vilodag orkar inte gå ut och blöta ner oss i kall jävla regnet så blir att göra bort en massa måsten idag.. Blir att handla och fylla skåpen här hundarna behöver mat, hästarna behöver spån och ikväll även iväg och hämta hö som börjar ta slut..

Nej nu är det färdig kladdat här i bloggen för denna gång har inte så mycket vettigt skriva men fick ju då ihop ett inlägg iaf..

Ha det gööötans där ute i våt vädret..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0